Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Helgen

Av Evelina - 21 november 2009 10:41

Nu är det spahelg med tjejerna skall bli skönt att komma ifrån.

Kranen i badrummet läcker, rörmokaren är gnällig för att han skall komma på en lördag. Philip är sur som ättiksgurka för att jag skall åka. Felicia är på gott humör som vanligt dock.   

Resa till Rio är bokad till 1:e december till 9:e sen bär det av till sverige den 16 så det är inte många dagar kvar nu.

För er sorgsna idag läs Sefanja 3:17 och hitta hoppet igen !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 5 februari 2010 23:52

Tack och adjö från mig till er alla. http://www.youtube.com/watch?v=X-afZJ9_TIM ...

Av Evelina - 10 januari 2010 14:27

Man skall inte bli kaxig det har livet lärt mig, när man äntligen tror man har läget under kontroll och tänker nu vet jag hur jag har det och allt är i fas. Så kommer något som kastar om allt man någonsin trodde och tvingar en att totalt ändra riktni...

Av Evelina - 7 januari 2010 18:07

Alltså jag vet att det finns miljoner människor i världen som har ett liv i förtvivlan, fattigdom, svält och död. Jag vet ! Jag vet att jag har det bra, jag har egentligen ingenting att klaga på och borde verkligen bara vara nöjd med allt som jag har...

Av Evelina - 29 november 2009 21:39

Imorgon bär det av till Rio de Janeiro, för en intensiv vecka. Spännande är det med en liten känsla av oro ligger det under ! ...

Av Evelina - 26 november 2009 23:44

Snart är det dags och åka till Rio. Kolla skolor, hus/lgh, områden att bo i. Kolla stan få en känsla allt för att kunna bestämma hur vi vill ha det, om vi vill ha det ? Det är verkligen dubbla känslor till allt detta samtidigt undrar jag var syftet...

Ovido - Quiz & Flashcards