Alla inlägg under juli 2008

Av Evelina - 6 juli 2008 22:34

Ja då var det ju riktigt längesen man skrev och mycket har hänt sen sist. Nästa vecka packas vår hem ner i container för vidare flytt till England, vi skall bo hos mina föräldrar en månad och sen flyttar hela famljen. Henrik flyttade redan i lördags. Själv sitter jag här med flyttångset vad i hela världen har jag gett mig in i ?

Jag kan inte ens föreställa mig hur det är är därborta, hur kan gå med på att flytta till något som man inte ens vet vad det vad det innebär. 

Många säger jag är modig, stark och massor med saker; men är jag verkligen det eller är jag dumdristig ?

Skadar jag mina barn för alltid, nej säger alla det är de största vinnarna på den här flytten, jag hoppas de har rätt ?


Eller så kanske det verkligen är det här som jag behöver, något totalt nytt en hel omstart bort från massa gamla stenar som jag släppar på,för mig är ju du det här en chans att kunna satsa på något som jag vill göra saker jag drömt om men ej kunnat ha möjlighet att utveckla tidigare.


Ibland är det skönt att skriva av sig få rättbild på alla tankar i huvudet, önksar bara att jag kände på det sättet...........




Ovido - Quiz & Flashcards