Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Tillbaka i verkligheten !

Av Evelina - 5 september 2009 18:05

Tjoff så försvann sommarlovet, vi har tillbringat tide i Sverige typ 6 veckor och 10 dagar i Spanien. Underbart bägge två. Har träffat familj och vänner och har haft det kanonbra.

Det enda som överskuggade det roliga var väl att Feliciastackaren bröt armen tre dagar innan vi skulle hem så nu är hon bandagerad både högt och lågt men fortfarande vid samma goda humör och sinne. Hon är en kämpe och en mycket modig flicka !


Barnen har gått två dagar i skolan och de verkar tycka det är skönt att vara tillbaka. Jag för min del ser fram emot mina kurser i höst och hoppas att jag kommer in som jag hoppats framöver.

Nästa vecka skall Felicia till sjukhuset och få sin dom om vad d e behöver göra med armen och hur lång tid det kommer att ta.


Annars har väl lördagen gått i det vanliga, barnkalas nu på eftermiddagen, Philip och Henrik är och tittar på fotbol i London ikväll så jag och Felicia skall ha eget mys ikväll.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 5 februari 2010 23:52

Tack och adjö från mig till er alla. http://www.youtube.com/watch?v=X-afZJ9_TIM ...

Av Evelina - 10 januari 2010 14:27

Man skall inte bli kaxig det har livet lärt mig, när man äntligen tror man har läget under kontroll och tänker nu vet jag hur jag har det och allt är i fas. Så kommer något som kastar om allt man någonsin trodde och tvingar en att totalt ändra riktni...

Av Evelina - 7 januari 2010 18:07

Alltså jag vet att det finns miljoner människor i världen som har ett liv i förtvivlan, fattigdom, svält och död. Jag vet ! Jag vet att jag har det bra, jag har egentligen ingenting att klaga på och borde verkligen bara vara nöjd med allt som jag har...

Av Evelina - 29 november 2009 21:39

Imorgon bär det av till Rio de Janeiro, för en intensiv vecka. Spännande är det med en liten känsla av oro ligger det under ! ...

Av Evelina - 26 november 2009 23:44

Snart är det dags och åka till Rio. Kolla skolor, hus/lgh, områden att bo i. Kolla stan få en känsla allt för att kunna bestämma hur vi vill ha det, om vi vill ha det ? Det är verkligen dubbla känslor till allt detta samtidigt undrar jag var syftet...

Ovido - Quiz & Flashcards