Alla inlägg under augusti 2009

Av Evelina - 16 augusti 2009 11:48

Sommarlov har vi haft väldigt länge nu och det är allt några veckor kvar.

Tur är väl att man skall till sydligare breddgrader så man får lite sol får den har lyst med sin frånvaro sen jag satte foten i Sverige.


Annar så mår vi alla bra, barnen njuter av lov och ledigt, har vänt dygnet totalt och tycker livet leker.

Jag har hunnit med en massa roliga saker som ridsemester, tjejresa till Helsingborg och Madonnakonsert.

Träffat familj, släkt och goda vänner har varit underbart roligt och jag vill inte åka ifrån dem igen.


Nåja jag saknar allt mitt hus i England och mina vänner där också så jag skall inte gnälla.

Annars är den största tankefrågan vad jag skall hitta på i höst jag vill göra något spännande, utmanande och roligt. Jag är öppen för alla förslag ! 





Ovido - Quiz & Flashcards