Alla inlägg under februari 2008

Av Evelina - 6 februari 2008 19:53

Jag har liksom tänkt att göra det länge men inte haft tid och kanske inte riktigt vågat men livet blir ju inte roligare än vad man gör det så välkommen till min blogg där allt mellan himmel och jord kommer präntas ner.


Just nu händer det saker, vi har fått erbjudande från Henriks jobb, det är min man, att få komma till England i tre år och efter en del diskussioner så känns det självklart att vi skall ta chansen.

Så nu åker vi till England på fredag för att kolla skolor och hus samt staden som vi skall bo i, Sevenoaks, ligger ca 35 min från London med pendeltåg i Kent. Efter det är det skall vi defintivt beswtämma oss hur vi vill göra och blir det som vi tror så bär flyttlaset över till England i sommar.


Har till och med anmält mig till konversationskurs i engelska i mars för att bättra på språket.


Nu skriker två barn på mig och som vanligt är Henrik inte hemma så jag måste gå och ta hand om dem. Borde städa ocks svärmor kommer imorgon.........


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards